Χωρίς Διαμαντίδη ο Παναθηναϊκός

Τελικά ο Δημήτρης Διαμαντίδης δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και αποκλείστηκε από την αποστολή της ομάδας για το παιχνίδι με την Νταρουσάφακα το βράδυ της Παρασκευής (29/1, 21:45) στο ΟΑΚΑ.
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού υπέστη διάστρεμα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και παρά τις θεραπείες που ακολούθησε καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, δεν είναι σε θέση να ενισχύσει τους «πράσινους» σε αυτό το ματς. Εκτός μάχης έχει τεθεί και ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, ενώ κανονικά θα δώσει το «παρών» ο Νίκος Παππάς.
