Skip to main content

Κατέθεσε ένσταση ο Ολυμπιακός για την τελευταία φάση με Παναθηναϊκό

| Επικαιρότητα

gg12

Ο Ολυμπιακός κατέθεσε ένσταση για την τελευταία φάση του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, υποστηρίζοντας πως έγινε φάουλ στη Μόρισον που δεν δόθηκε.

Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε από τον Παναθηναϊκό στο... θρίλερ της Α1 Γυναικών. Οι φιλοξενούμενοι κατέθεσαν ένσταση για κακή εφαρμογή των κανονισμών πεδιάς. Η ομάδα του Πειραιά υποστηρίζει πως υπήρχε φάουλ στη Μόρισον και θεωρεί πως ήταν εντός χρόνου επίθεσης και δεν δόθηκε.

Οι διαιτητές δεν έδωσαν παράβαση στην συγκεκριμένη φάση, αφού θεώρησαν ότι έληξε το 24άρι. Έτσι η κατοχή πήγε στον Παναθηναϊκό με δύο δευτερόλεπτα στο ρολόι, με το τριφύλλι να φτάνει στο ρζο φύλλο αγώνα και να κάνει ένα σημαντικό βήμα για το πλεονέκτημα έδρας.