Γκιστ: «Ενέργεια και κόσμος έδωσαν τη νίκη»

Λίγο μετά το νικηφόρο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Φενέρ, ο Τζέιμς Γκιστ ένας από τους πρωταγωνιστές, μίλησε για τη βελτίωση που υπάρχει και τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα.
«Oντως βελτιωνόμαστε. Παίξαμε με μεγάλη ενέργεια, είχαμε τον κόσμο μας δίπλα μας και πήραμε τη νίκη. Προερχόμασταν από έναν καλό γύρο και θέλαμε να κάνουμε ένα καλό ξεκίνημα στο δεύτερο γύρο του Top 16».
